Oldalak

2013. június 13., csütörtök

Hátizsák - hát Izsák, nem, nem - Nonóka és a hátizsák Zalánnal


Mint tanító néni, fogalmazás órán azt tanítottam: A CÍM RÖVID, TÖMÖR, LÉNYEGRE TÖRŐ!
Bocsánat, most mindezt megcáfoltam, néha lehet kicsit hosszabb, ha az ember poénkodni akar!

Szóval, mivel Zalánka sokszor csak a Böbe által gyártott hordozó kendőben hajlandó aludni, ki kellett találni valami praktikus viseletet a hétköznapokra, mikor Nonóka megy Zsombiért az oviba. A legfontosabb iratoknak kell a hely, Zsombi kezét is még igencsak fogni kell! Nonóka lázadt!!! Edzőcipőre Máté rábeszélt. Még hátizsákot is vegyek magamra???? Na, azt már nem!!! Ám ez a kis NŐCIS alkotás, talán kedvence lesz??!! 



Segítségemre PILLIMOLLI volt, mivel én még nem készítettem ilyen táskát. Köszönöm Rita, kicsit változtattam rajta, de az alapot onnan vettem! Rozika barátnőm szerint ez szuper lett. Én is úgy érzem, hogy elég jól sikerült! Természetesen kiegészítőket is varrtam hozzá!



Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

12 megjegyzés:

  1. Jaj, nagyon csini és nőcis!!! Ha én annak idején X éve ilyenben cipelhettem volna a gyerekeimet....! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Borikám! Én is csak a csípőmön cipeltem őket...

      Törlés
  2. Drága Böbe! Rozika barátnődnek igaza van : nagyszerű lett a táska, ügyes vagy és szólj máskor is ha segítség kell::))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Rita a segítséget! Nagyon örülök, hogy így sikerült...

      Törlés
  3. Nagyon klassz lett. Tényleg nőcis, ez már tuti tetszeni fog a lányodnak is. Ráadásul tényleg praktikus.....

    VálaszTörlés
  4. Igazán praktikus és csinos kiegészítők!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Marcsi! Fontos szerintem is, hogy készüljenek kiegészítők egy táskához...

      Törlés
  5. Éljen, még egy hordozós anyuka!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindkét Lánykám már 5 évvel ezelőtt is hordozó kendőben cipelte a fiúkat. Igen, mi is fontosnak tartjuk a "kengurus módszert"! Nagyon jó dolog, ha ennyire kötődnek az anyához a gyerekek...

      Törlés