Oldalak

2013. február 6., szerda

Sütőtök lekvár






 Mami mondta: -Csinálj valamit ezekkel a tökökkel, mert a végén ki kell hajítani az egészet!
Természetesen végre volt alkalmam kipróbálni a töklekvárt.
1,5 kg tisztított tököt felkockáztam, 2 nagy narancs és 1 citrom levét rányomtam, puhára felfőztem. Botmixerrel pépesítettem, 60 dkg cukrot 1 mokkás kanál őrölt szegfűszeget, őrölt gyömbért, 1 kávés kanál őrölt fahéjat és 1 kávés kanál vanília aromát, 1 cs 3:1 dzsemfix-et adtam hozzá és kb.8percig rotyogtattam. Üvegekbe raktam, lefedtem és kész!

Aki eddig megkóstolta azt mondta: EZ SZUPER FINOM!




Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

3 megjegyzés:

  1. Hát én még nem is hallottam sütőtöklekvárról! Gratulálok, hogy nemcsak a varrásban kézügyeskedsz, hanem a főzésben is!
    Erzsi

    VálaszTörlés
  2. Rénézésre is finom lehet....

    VálaszTörlés
  3. Kedves Böbe ,nagyon jónak látszik biztos finom !
    Köszi a receptet!

    VálaszTörlés