Oldalak

2013. április 4., csütörtök

Csokis-mákos kocka



Paskó Csaba a vajdasági Kelebija plébánosától tanultam a bemutatója segítségével ennek a sütinek az elkészítését.
Bevallom kicsit pepecselő munka, DE!megéri, mert fantasztikus finom eredményt kapunk!
Nem én lennék a BÖBE, ha nem változtattam volna valamit a recepten, tehát a csokis kocka mellé habos kockát is gyártottam.

Tudom tanácsolni mindenkinek, kísérje figyelemmel a fenti linket, érdemes, sokat lehet tanulni belőle!


Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Könnyű, finom, nem szárad ki a tészta a csokibevonattól...

      Törlés
  2. Nagyon finom lehet !Végig néztem a képeket de ez nem nekem való !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is sokáig halogattam, de csak rászántam magam...

      Törlés