Oldalak

2013. április 27., szombat

Jelentés a "babaszobából"

Nonóka az 1 hetes Zalánkával...
Nagyon hamar elröpült az 5 nap Szegeden. Babáztam, sütöttem, főztem, Zsombit oviba vittem-hoztam. Egy nap meglátogattuk Helgikééket is. A két fiú (Boti, Zsombi) nagyon jót játszadozott.

Zsombi megmutatja Zalánnak a katalógusból, hogy melyik legót szeretné a szülinapjára

Zalánka a szopipárnán napkúrázik


A Família első közös sétája

Zsombi  "Zalántól" kapta a bicajt, most próbálgatja a tekerést és tanulja Apukájától a közlekedési szabályokat.

 Nagyon szép hetem volt!




Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

10 megjegyzés:

  1. Nem csodálkozom ezen. Szuper lehetett velük lenni.

    VálaszTörlés
  2. Szívből gratulálok, nagyon szép család, gyönyörű unokák!
    Biztos nagyon boldog napokat töltöttél velük.
    Nézz be hozzám, van valami a számodra!

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Böbe, bocsi, javítani akartam benne, aztán véletlenül kitöröltem.

    VálaszTörlés
  5. öröm látni titeket. Millió puszit küldök és sok örömöt áldott napokat kívánok. Marika Kecskemétről

    VálaszTörlés