Oldalak

2015. január 29., csütörtök

Hajtogatott krumplis pogácsa



Laura emlegette mindig a hajtogatott krumplis pogácsát. Ma végre megsütöttem én is. Nagyon tetszik Anyukámnak!!!

50-60 dkg lisztet 15 dkg kacsazsírral, sóval elmorzsoltam, 2 dl cukros tejben felfuttattam az élesztőt. Két tojás sárgáját adtam hozzá és kb.2 nagy evőkanál törtkrumplit. Inkább kicsit keményebb tésztát jól kidolgoztam. Pihentettem kb.30 percig. Elnyújtottam, megkentem olvasztott kacsazsírral, 10 percig letakarva pihent. Megismételtem még kétszer. Elnyújtottam, tetejét bevagdaltam, kiszaggattam, felvert tojásba és sajtba mártottam. Papírral bélelt tepsire tettem, pihent egy kicsit és megsütöttem.

Helgikém tegnap kiflit sütött, két adagot is, mert tetszett  a családnak. Na, én se maradtam le! A fenti tésztát megfelezve készítettem a kifliket. Igazán finom lett!






Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

2 megjegyzés: