Oldalak

2016. január 17., vasárnap

Zöldes árnyalatú tutó







Ennek a futónak az elkészítési módját, mintáját Áginál találhatjátok. Szilveszterkor én is beneveztem a közös varrásba, de bevallom nem sikerült jól. Újragondoltam, szabtam és tegnap elkészült ez a szép zöldben pompázó futó, amit holnap fogunk a Foltocskás Lányokkal megbeszélni, velük is elkészíteni.

Leírom a hozzávalók méreteit, mert én most másképp oldottam meg.
:
3 inch szélességű szalagok szükségesek minden színből! Ezeket szabjuk fel a következő méretekben:

4 db 3x3 inch fehér
6 db 5,5x3 inch fehér
4 db 6x6 inch fehér négyzet

halvány zöld
6 db 3x3 inch
2 db 5,5x3 inch
2 db 3x10,5 inch

levél zöld
6 db 3x3 inch
2 db 5,5x3 inch
2 db 3x10,5 inch

mintás zöld
4 db 3x3 inch
2 db 3x10,5 inch


Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése