Oldalak

2016. június 2., csütörtök

Szabadkai Gazdasági Vásár



Június 2-4.között tartják. Maczkó József polgármesterünk engem kért fel a kiállításunk megszervezésére

Igazi csapatmunka volt!


Spárga savanyítva, körtepálinka, eperdzsem, bodzaszörp az önkormányzat terméke, a csodaszép virágok a Fábián kertészetből kerültek ki

Gyóniné dr.Nagy Marianna mézeskalácsai...

...az én levendulás foltos apróságaim


Epret Kiss Attilától, spárgát Kozla Lacitól, Kozla Erikától, Dvorácskóéktól kaptuk

Szűcs Etelka  

Marianna

Rozika barátnőm a napközis konyha által készített rakott spárgát adagolja


Polgármesterek

Jegyzőnk, polgármesterünk, Cseh Ilike, Etelka és én

Gimnáziumi osztálytársnőmmel Péter Imréné Annával

Néhány fotó más kiállítóktól





Én itt is "dolgoztam"

Holnap folytatom a többi termékünk bemutatásával! (Hengi szappan, Jáger Fanni, Tóth Lajosné munkái a konyha újabb kínálatával, az önkormányzati fóliasátor zöldségeivel, valamint Marianna mézeskalács írókázásával.)





Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése