Oldalak

2017. szeptember 7., csütörtök

Kézimunkatábor Kishegyesen a Kátai tanyán



Az idén ismét eljutottunk Kishegyesre a Kátai tanyára, ahol a Vajdasági Kézimunka Szövetség tartott 3 napos tábort. Csodás idő, vidám hangulat...

Csipetnyi csapatunk: Rozika, Marika, Marianna és én

Az volt a kérésünk, hogy most nem tanítani, hanem tanulni szeretnénk! Minden percet ki is használtunk! Elsőként a papírból készült kosárfonás tudományát szerettük volna elsajátítani. A Mester kiadta az utasítást: 200 db csíkot tekerjünk fel...na el is ment rá a délelőttünk (mint kiderült majdnem feleslegesen, mert nem minden csík felelt meg a kívánalmaknak)

Csak tekertünk, tekertünk, közben jókat mókáztunk...

Kiss Júlia elnök asszony nagy szeretettel fogadott bennünket

Ági régi-régi ismerősünk

Ebéd, vacsora, svédasztalos reggeli, délutáni sütis uzsonna...rengeteg finomság volt számunkra


Erzsike vette át a helyünket a foltvarrás tanításában...

Anna csodaszép horgolt virágai...na, ezt is megtanultam!!Nagyon tetszik, drótra vannak rádolgozva a szirmok...

Mindenki dolgozik

Júlia különleges pamut pólóanyag csíkokból sző...

Ez volt most a sláger!!!

Szövés másképpen

Verbásziak virágokat készítettek

Gizi néni a jó-kedélyű kedves hölgy nagyon aktív volt az idén is

Tűfestés kézzel, ezt nem próbáltam ki...

Selyemre festve -kiállítás

Gyöngyözésre és üvegfestésre is volt lehetőség a NIS-ből érkezett házaspárnál

Marianna is fűzött gyöngyöt

Csupa csillogás, villogás

A vacsi után jólesett a szabadtéri torna


Második nap került sor a tényleges kosárfonásra


Marika és Rozika közben gyöngyöt fűzött

Gizi néni erről se maradt le

Finomság

Hogy itt mit csináltam? A táborlakók tudják, de mivel lesz 3 őszi szülinapos unokák közül most nem mutatom meg, mert akkor nem lesz meglepetés! Annyit, hogy fantasztikus szép délutánom volt!

Toronyszobánk egy részlete. A pezsgőzés a két ünnepeltünk miatt volt...

Tűnemez virág, melyet én kaptam nagy örömömre Simon Júliától...

Néhány párna elkészült

NA! Tatammm! Itt a 3 db kosárka!

Milánói... Ez után is volt ám torna!

Anna az általam horgolt virággal

Egy kis pózolás

Hála, köszönet Kollár Ilonka népművésznek a Magyar Arany Érdemkereszt kitüntettjének, aki a kedvemért jött ki kicsit csuhét tanítani nekem. A mű: Lányka virággal

Azért én is tanítottam: körmön-fonás kezünkön...

Marianna és Dimény Ibolya a három gyermekes gyöngyös kedvencünk

A MESTER, aki a koszorúkészítés alapjaira is megtanított bennünket

Utolsó ebéd


Divatot teremtettem!! Amiből a lányok szőttek, én textil ékszert varrtam kedden este. Óriási lett a sikere, utolsó nap ezt próbálgatták egyre többen elkészíteni...

Ismét szép 3 napot töltöttünk azon a csodás természeti környezetben található helyen. Reméljük jövőre is eljutunk majd a táborba!






Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése