Oldalak

2012. november 20., kedd

Habos csokis szelet



Ígértem, hogy leírom a süti elkészítésének módját. 

Íme:

10 + 5 tojásból készítettem kakaós piskótát. A vastagabbat keresztben megfeleztem így 3 db lapom lett.
A krém: 2 csokis pudingból 7 dl tejjel krémet főztem, még melegen hozzákevertem 35 dkg kristálycukrot, kevés rum és csoki aromát. 35 dkg Ramát habosra kevertem. Felvertem 7 dl Hulala növényi eredetű tejszínt. A tejszín felét, a margarint és cukros pudingot összekevertem, a lapokat megkenten, majd a tetejét is bevontam és az oldalait. Késsel bejelöltem a szeleteket (10x3) és a maradék tejszínnel megdíszítettem. 
Viva Snack mogyorós gabona párnácskát helyeztem valamennyi tetejére, tortadarát is szórtam rá.

Sajnálom, hogy nem volt időm képet készíteni, mikor már felszeleteltem!


Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

2 megjegyzés: