Oldalak

2012. november 23., péntek

S.O.S.


Nem tudok képeket feltölteni. Ezt a szöveget írja ki a blogger. Mi a teendő ilyenkor? Már eltávolítottam néhány fotót, ennek ellenére sem sikerül. Tudna valaki segíteni? Új blogot kell létrehoznom vagy a régi bejegyzések képeiből töröljek?

Köszönöm a segítséget!!!


"Hoppá! Felhasználta az összes tárhelyet. Jelenleg a fotókhoz biztosított 1 GB-os kvótáját 100%-ig kihasználja.Tárhely növelése
A fotók tárolása Picasa Webalbumok-fiókjában történik, ahol beleszámít az 1 GB-os ingyenes tárhelybe. Ha további tárhelyet vásárol, azon számos Google-termék osztozik, és a tárhely hozzáadódik az ingyenes kvótához.További információ"



Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

4 megjegyzés:

  1. Böbe, csinálj egy új picasa albumot és linkkel tedd fel a képeket. Akkor nem a blog albuma tárolja a képeidet.

    VálaszTörlés
  2. Ha nem szoktad a képeket átméretezni, akkor bizony gyorsan elfogy...
    Szóval, ha nem akarsz új blogot, akkor a picassa albumból ki kellene törölni jó sok képet, esetleg lekicsinyítve visszatölteni, de az jó nagy meló :-(
    Szóval nekem a javaslatom, hogy mazsolázd át az albumot, és töröld ki, amit úgy gondolod, hogy olyan, amit nem feltétlenül kell kint hagyni a blogba.
    Figyelem, nem elég a blogból törölni, mert az albumba az még megmarad. Picassa album minden bloghoz van, vagyis, attól, hogy te személy szerint nem hoztad létre, megtette helyetted a blogspot. Gmailből elérhető, de lehet, hogy a blog szerkesztő felületéről is.
    A jövőben pedig tessék átméretezni a képeket, felesleges 6-7 megás képeket feltenni, bőven elég 700x900 pixeles kép is :-)
    személy szerint én a photoscape-t használom. Ingyenesen letölthető, magyar nyelvű, mindent tud ami nekünk kell, meg még sokkal többet :-) A picassa szerkesztőt én nem szeretem, mert totál rátelepszik a gépre, márpedig én szeretem megmondani, hogy mit mivel szeretnék nézegetni, meg szerkeszteni :D
    Ha valami nem világos, keress meg nyugodtan :-)

    VálaszTörlés
  3. Na most meg akartam nézni a saját albumomat, de szerintük összesen 5 kép van benne, a blogger mappában meg 0 :D szóval nem tudom akkor, hogy a tied, hogy tudott betelni, és nekem hol a többi képem???

    VálaszTörlés
  4. Kedves Böbe, ezen a linken épp valaki ezzel aproblémával foglalkozik, ugyan ezen ment keresztül: http://sublotblog.blogspot.com/2012/11/mit-csinalj-ha-megtelt-tarhelyed.html Remélem tudtam segíteni.
    Szép napot!

    VálaszTörlés