Oldalak

2013. augusztus 31., szombat

Borzas szilvás



Nonókától kaptam a receptet, igaz a címén változtattam, mert nekem mikor kisült ez jutott eszembe a sütiről. Hivatalosan: Szilvás lepény cukordarával  Nagyon finom! 

Tészta
-          30 dkg.liszt, -
-         180ml.tej,
-         -4dkg.cukor,
-         -6dkg.margarin,-
-         2dkg élesztő,
-         csipet só,

Az élesztőt csak a tej egy részében futtatom fel, a többit utána adagolom hozzá.

Ha a tészta összeállt, azonnal lehet kinyújtani, nagy tepsibe beletenni, és tele nyomkodni felezett szilvákkal. A szilvákat előtte becukroztam, fahéjaztam.

A tetejére pedig nagy lyukú reszelőn kell ráreszelni a masszát, érdemes dupla adagot készíteni ebből, mert nagyon finom. J

Tetejére:
10 dkg margarin,
10dkg cukor,
6 dkg rétes liszt
1 vaniliás csukor


Összegyúrni, zacskóba tenni, és fagyasztóba kb. egy órára, és utána lehet reszelni a sütire. 



Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése