Oldalak

2013. augusztus 22., csütörtök

Zakuszka


Helgikétől tanultam, Ő Magyarremetén. 

Anyatárstól kaptam kápia paprikát egy nagy zacskóval. Tepsiben alufólia alatt megsütöttem (kb.60 perc) 3 db szép méretes padlizsánnal ugyan ezt tettem. Megtisztítottam mind és húsdarálón ledaráltam. 4-5 fej nagyobb vöröshagymát és egy fej fokhagymát kockáztam, olajon megpirítottam, rátettem a paprikát, padlizsánt valamint 1 kg paradicsomot, amit előtte megszabadítottam a héjától és kevergettem, kevergettem,kevergettem, amíg lekvár szerű anyag nem lett belőle. Ízesítettem babérlevéllel, őrölt borssal, sóval, cukorral. Üvegekbe szedtem. Tetejére olíva olajat öntöttem, lezártam és száraz dunsztba tettem. 
Kenyérre kenve vagy grillekhez nagyon finom!!!



Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése