Oldalak

2015. december 20., vasárnap

Ádventi Forgatag, ahogy ÉN láttam

Tegnap volt a II.Ádventi Jótékonysági Forgatag Kelebián.
Nem véletlen a nyomtatott nagybetűs ÉN! Mivel rengeteg feladatom volt, nem jutottam el minden helyre, mindenkihez. Nem biztos, hogy más azt találta volna fontosnak, amit én. Ez az én blogom, tehát engedtessék meg, hogy az én szemszögemből íródjon. 

Mi (a Karitász Egyesület) flutát sütöttünk. Célunk az adománygyűjtéssel a 2016-os évben nyári szünetben a rászoruló gyerekeket a kishegyesi Kátai-tanyára 1 napos kirándulásra elvinni.

Foltvarrós apróságokat is vittünk ki

A Nyugdíjas Egyesület forralt bort készített

Karitászos Lányok sütiket sütöttek, Tercsike borlekvárt főzött

Szent Erzsébet Otthonház

A felekezetek most is az Ökumenikus Kézműves Tábor részére gyűjtötték az adományt


Marianna a csodás mézeskalácsokkal

Mártikáék finom teával és zsíros kenyérrel várták az érdeklődőket

Legjobban az önkormányzat csapata remekelt! Volt ott minden, mi szem-szájnak ingere


Kocsonya, sült hurka-kolbász


Szilvikéék sátra

Tanító nénik asztala

A Gézengúzok bejglit sütöttek 

Védőnénik mézeskalácsot

Etelka a Mikuláslány kürtős kalácsot kínált ...

Itt pedig a Mikulás

Sorban állás a Mikulás hintójánál

Dalos műsorszámok egyike

A közönség


Norbi és Annamária is énekkel kedveskedett

Mártika a felkészítő és Ádám a technikus

Kedves tanítványommal Gy.Petivel örültünk egymásnak. Szuper jó fej! Magyarországot bebarangolja és szebbnél, szebb fotókat készít! Érdemes a honlapját megkeresni!

Erzsike és Anci a vacsorajegyeknél

A madarasi harmonika zenekar zárta a színvonalas műsorok sorát.



Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése