Oldalak

2015. december 27., vasárnap

Karácsony 2015.


Szombaton voltak itthon a Lányok. Természetes sok finomságot sütöttem-főztem.
Fotózni most nem igazán volt idő, csak néhány kattintást csináltam.


Zalánci vezeti az énekkart a karácsonyfácska előtt...

Helgikéék a családi nagyfotelben

Boti, Zsombi nagyon jót játszottak

Katóka, Zolika

Volt mit enni...konfitált kacsa, csirkemell, szűzérme aszalt szilvával töltve...

A torták: Zolcsi vejem kedvence a ferrero torta - mogyorós
a fehér csupahab somlói torta, most sütöttem először. 
Megosztom az érdeklődőkkel, ahogy én csináltam.

Sütöttem 3 tojásból 1 db kakaós, 1 db diós és 1 db sárga piskótát 26 cm  tortasütőben. 1 vaníliás pudingból, 3 tojás sárgájából 3 dl tejjel főztem pudingot és 3 tojás sárgájából, 3 dl tejből 1 csokipudinggal szintén. Mindkettőbe melegen belekevertem 2-2 kanál cukrot és a 6 tojás felvert habját megfelezve, benne 1-1 kanál cukorral. Felfőztem 3 kanál cukrot 3 kanál vízzel szirupnak, belereszeltem 1 citrom és 1 narancs héját, fél üveg rumaromát és 3 kanál mazsolát áztattam bele. 
Összeállítás: csokis lapra a szirupos mazsola felét kentem, majd a vanília krémet, következett a diós lap. Szirupos mazsola második fele, csokis krém, majd a sárga lap. Körbe bevontam a csokis krém maradékával, 1 éjszakát a hűtőben töltött. Másnap 1/2 l hulalát felvertem 1 cs. vaníliás cukorral és az egészet bevontam, mandarinnal megdíszítettem. Fantasztikus ízkombináció volt! Hoppá! Most jut eszembe, elfelejtettem csokiöntettel meglocsolni, pedig elkészítettem azt is...






Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése