Oldalak

2014. január 15., szerda

Tűzésgyakorlatok



Már több mint 2 éve voltunk Rozika barátnőmmel Algyőn Gombócz Ági féle tűzés tanfolyamon. Bevallom akkor frissen próbálgattam kicsit, de nem igazán boldogultam vele.

Az idén komoly elhatározásra jutottam magamban. Ha más képes volt megtanulni, majdcsak sok-sok gyakorlással talán nekem is lesz eredmény.
Ezek az újabb próbálkozásaim.
Közben felhívtam Szabóné Marikát is, hogy adjon tanácsokat, mert az általa készített tűzéses munkák nagy rajongója vagyok.

Tudom sok még a hiba benne, de nagyon bizakodó vagyok, hogy alakulhat még...













Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

10 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy :) A tűzendő munkánál használj biztosító tűt amivel kivan feszítve a a munka Vagy pedig használj ragasztót:) Örülök hogy sikerül :)

    VálaszTörlés
  2. Drága Böbe ez gyönyörű!!!!!!!Nagyon ügyes vagy!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves vagy Évikém, de még nagyon sokat kell gyakorolnom, hogy jó legyen!

      Törlés
  3. Szépek lettek, gyakorlással még szebbek lesznek :-)
    A kagylóknál próbáld meg, hogy ne egy irányba álljanak virágszerűen hanem kicsit össze-vissza, nem baj ha itt-ott nincs egész kagyló.

    VálaszTörlés
  4. Lehet, hogy ostobaságot kérdezek, de lehet ilyet csinálni régi Neumann háztartási géppel is...?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szabad gépi tűzőtalpat kell venni hozzá! Létezik zárt és nyitott, fém és műanyag. A bloglistámon van egy nagyon jó oldal: http://freemotionquilting.blogspot.com/ Nézelődj rajta, ha érdekel a téma.

      Törlés
    2. Szabad gépi tűzőtalpat kell beszerezni. A keresőbe beírva megtalálod!

      Törlés
  5. So lovely! :)
    Greetings from Finland
    Hugs, Ulla

    VálaszTörlés