Oldalak

2012. január 29., vasárnap

Drezdai tányér 3.feladat Mónikánál

Közepét kézzel varrtam rá, a többi részt a varrógép pelenkaöltésével.

Nos nem ez lesz a végleges gyűjteményes tányér, hanem a csíkokhoz kapcsolódva a konyhába készítettem egy terítőt.
Több változattal is kísérletezgettem. Ilyenek lettek:


Gyors-sablon segítségével az ívelt tányért is megvarrtam


Két csíkot mindkét oldalon összevarrtam és egy fél sablon segítségével nyírtam ki az elemeket és a szokásos módon készítettem el a többit.

A tegnap felrakott 4+6+4 cm csíkokra helyeztem a sablon, kinyírtam és összevarrtam őket.


Nekem nagyon tetszenek. Remélem Nektek is?!


Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

25 megjegyzés:

  1. A minták nagyon jók! A kivitelezés is szép! Igazából akkor még jobban tetszenének, ha igazi kékfestőből készült volna:-))) De gondolom nálad nem is ez volt a cél!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Lonci! Nagy megtiszteltetés számomra, hogy elmondtad, leírtad észrevételeidet. Valóben ez csak egy minta az egyik kedvenc blokkomból. Bácsalmás tőlünk 30 km-re van és ott található egy igazi kékfestő műhely. Tervezem, hogy meglátogatom a "Mestert" és igazi kékfestő anyagot szerzek be. Köszi, a megjegyzésed!

      Törlés
  2. Gratulálok! nagyon szépek lettek.
    A kedvencem a csillag jellegű és az utolsó. Biztos szép terítő lesz belőle, azt is mutasd majd meg!!!

    VálaszTörlés
  3. Milyen bamba vagyok.... hiszen az az első fotó. :DDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáld ki, Jucus! Nagy örömed lesz ezzel blokkal! Köszi a bejegyzésed!

      Törlés
  4. Nagyon jók! Nekem a középső képen lévő tetszik a legjobban. Abból csináltad teritőt, ha jól látom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Luca! Nagyon szeretem ezt a mintát. Láthattad, hogy már több anyagból is varrtam ezt a blokkot. KEDVENCEIM egyike!Örülök, hogy egymásra találtunk!!!

      Törlés
  5. Gyönyörűek! E milyen sok!
    Nekem az utolsó a nyerő!

    VálaszTörlés
  6. Nem véletlen, hiszen ez egy kombinált, csíkból szabott elem!Köszi a bejegyzésed!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek lettek! Csak lestem és lestem és leesett az állam, hogy ezeket így is lehet!

    VálaszTörlés
  8. Köszi Margó!Mint már írtam, Mónika sok príma videót osztott meg velünk, meg-megnézegettem és merítettem az ötletet!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép mind!Örülök,hogy megmutattad nekünk!

    VálaszTörlés
  10. Húú a mindenit! Nem apróztad el! Szépek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! A Tiéd is nagyon szép, a keltádról meg egyenesen dicshimnuszokat lehetne zengedezni!

      Törlés
  11. Hú, mennyiféle variáció! Nagyon szépek!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szépek lettek, szerintem te szereted ezt a mintát :)

    VálaszTörlés
  13. Na hallod! Én éppencsak, hogy meg tudtam csinálni a mintát. 16 cikkelyt szerettem volna, aztán 18 lett belőle, pedig hagytam rá varrásráhagyást is. (De azért jó lett.)
    A tieid nagyon tetszenek, mert különlegesek. :)))
    Amy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Amy! Az utolsó valóban nagyon érdekes minta!

      Törlés
  14. Ezek nagyon szépek!
    Tegnap én is meg varrtam az első ilyen mintámat:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De, jó Györgyi! Nagyon örülök neki. Beneveztél a játékra is? Szívesen segíteg, ha kéred!

      Törlés
    2. Azért addig nem merészkedtem,hogy benevezzek a játékra,de nagyon tetszenek ezek a minták amit varrtál és ki próbáltam.Szeretnék már egy új varrógépet,mert ami most van ezzel nehézkes nagyon a varrás.

      Törlés
  15. Nagyon szorgalmas vagy, hogy szebbnél szebb mintákat varrsz ,egyik szebb mint a másik

    VálaszTörlés