Oldalak

2012. december 8., szombat

"Varrjunk együtt!" játék eredménye


Emlékeztek a "közös varrásra"? Minden egyes darabot már külön-külön bemutattam. Sőt volt próbálkozásom is, hogy miként raknám össze. 
Hát ilyen lett!!!
A 25 db 30x30-as blokkot kereteztem, szegélyeztem 4x6-os sorba rendeztem. 
A 25. mintából - a kedvencből (katedrál ablak!)párnát készítettem.

Köszönet  Mónikának, aki indította a játékot. Izgalommal vártam mindig az újabbnál-újabb feladatot. 
Kitartásra, következetességre serkentett: mindig készítsem el a mintadarabot, hogy  ne maradjak le!!!


Miután a Foltocskás Lányoknak megmutattam az elkészült "alkotást" kedvet kaptam ahhoz, hogy 2013-ban vágjunk bele egy hasonló játékba magunk között. Mivel minden héten találkozunk. a Kárpát Fesztivál idejére mindenkinek lehetne egy minta-takarója.

Jó és hasznos együtt-munkálkodás volt!!!!




Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

17 megjegyzés:

  1. Böbe, gyönyörű lett a takaró!

    VálaszTörlés
  2. DRÁGA BÖBE Gyönyörű lett a takaród!
    Tudom hogy ünnepek előtt, nem kis teher volt készre varrni!

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöm Évi! Örülök, hogy csatlakoztam a játékhoz!

      Törlés
  4. Gratulálok...álomszép lett !

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok, nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok Böbe! Igazán szép lett a takaród!

    VálaszTörlés