Oldalak

2014. június 13., péntek

A NYEREGBEN


Csodálatos napra virradtunk. Indulás a NYEREGBE! Pisti a zászlóvivők - köszönet érte! és a csoport

Özönlött a tömeg

Jó helyet kaptunk, mert időben felértünk...

Pihenés...

Tisztelet a BABBA MÁRIA előtt

Reggel bekapcsoltuk a Duna tv-t. Ez az úr mesélt arról a riporternőnek, hogy Siklósról indult 30 nappal ezelőtt gyalog. Harmadszor tette meg az utat. Itt ült a szobor mellett. Üdvözöltem, csodáltam és készült egy fotó is rólunk... 

Egyre többen vagyunk...



Ez is egy csoda volt! Az úr és a fia 40 illetve 30 napot gyalogoltak a Mária Zarándok út szervezésében. naponta 25 km-et tettek meg. Nem volt előre lefoglalt szállásuk, ahol befogadták őket, ott pihentek. Én örültem, hogy éppen mellettünk telepedtek le és meséltek a lelki élményükről, megmutatták a menetlevelüket...


Ennyi ember még nem volt együtt a szentmisén
Felemelő érzés volt együtt énekelni a himnuszokat

Óh, én édes jó Istenem oltalmazóm, segedelmem.
Vándorlásban reménységem, ínségemben lágy kenyerem.

Vándorfecske sebes szárnyát, vándorlegény vándorbotját,
Vándor székely reménységét, Jézus áldd meg Erdély főldjét.

Vándorfecske hazatalált, édesanyja fészkére szállt.
Hazajöttét megáldotta Boldogságos Szűz Mária.




Mise végén...

Ereszkedünk lefelé







Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése