Oldalak

2019. szeptember 12., csütörtök

Érik a szőlő...ma leszedtük!


Ismét elérkezett a szüret ideje! Nyugdíjas barátaink most sem hagytak cserben bennünket, jöttek szüretelni hozzánk lelkesen.
 Én nagyon vártam őket, készítettem ajándékba nekik "nemkellzacsko.hu...mert törődöm a Földdel" címkés bevásárló táskát és egy akármi tartót konzervdobozból és újrahasznosított farmerből.

Jól esett kiegyenesedni a sok hajlongás után! Párosával szedtünk egy-egy sort, közben beszélgettünk, nevetgéltünk, jajgattunk mikor fel kellett állnunk...Reggel az időjárás megtréfált bennünket, szemerkélő esőben fogtunk a munkához.


Rozika barátnőm a konyhai dolgokban segített.

Fiúk is voltak, nekik jutott a nehezebb vége a munkának

8 órakor fogtunk hozzá, 11-re a sok kéz hamar kész lett!

Következett a jól megérdemelt ebéd. Igazi babgulyást csak nagy adagot érdemes főzni! Én most kedvemre és a segítőink örömére ezt csináltam. Nagyon ízlett a csapatnak.




Stefánia szelet, piszkos krumplival volt a második fogás.

Évi a dinnye után a sütinek örül.


Egy kedvenc régi receptemet (a hókockát) sütöttem kis nutellával felturbózva.

Mindig mondom, hogy rengeteget jelentenek nekünk nyugdíjas egyesület tagjai!


Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése