Oldalak

2019. december 1., vasárnap

70 éves lettem!

Igen, ma lettem 70 éves! Míg Zolikám januárban azt szerette volna, ha a család és barátok legyenek együtt a jeles ünnepen, nekem minden vágyam az volt, hogy a csak a szűk család!
 A vágyam titokzatos módon teljesült!!!



Pénteken 10 órakor indultunk útnak, de nekem fogalmam se volt hova megyünk. Már több órája utaztunk, találgattam, de Zoli nem árult el semmit. Mikor Siófoknál jártunk, akkor esett le!!!
Fiatalságunk és a gyerekeink legkedvesebb nyaralóhelyére megyünk!! Az utat végigsírdogáltam, miután rájöttem! Semminek nem tudtam volna ennél jobban örülni! ÓRIÁSI élményt kaptam!
Hévízre a Vám-És Pénzügyőrség Gyógyházába mentünk, ott találkoztunk a Lányokkal és az unokákkal Zolika kivételével.


Zolikámmal

Itt már együtt a csapat! Bohóckodás beindult!

A büfében séta előtt

Játék, játék, játék

Ugrálás, mint régen a tóhoz vezető lépcsőkön lefelé menet

Nonóka kedvenc szórakozása volt - még most is jól ment!

Minden unoka kipróbálta milyen jó ez!

Fára mászás

Köszöntés a csodás albummal 

A vacsora mindenkinek ízlett

Azért nem lehetett nem ránk figyelni!

Anya-lánya

Apa-lánya

Szombat reggel: Minden Lánynak copfot fontam, mint régen...

Reggelizés

Játék

Melange - itt ittunk először 25-30 éve

Gyönyörűségeink! Ilyen nagyszerű ajándékot még soha nem kaptam!

Panna és Nonóka


Mi Kehidára mentünk...







Helgike Apával töltötte a napot


Este a konditeremben mindenki kipróbálta a sporteszközöket








Azért volt egy kis kütyüzés is!

A rummi sem maradhatott el!



Vacsi!


Lúdlábtorta! Az első hévízi nyaralásunk emlékére!

Szépségekkel!




Csodás környezet


Örök emlék! Emlékezetes 2 nap! Hálásan köszönöm! 
Nekem vannak a legcsodásabb gyerekeim, unokáim és jó uram!


RÁADÁS! 
Ahogy Nonóka mondta: Milyen jó nekem, hogy a 70.szülinapomon még Anyukám is felköszönthetett!  Bizony jó! Hálás is vagyok a Jó Istennek!




Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

2 megjegyzés:

  1. Drága Böbe!
    Ennél szebb születésnapi ajándékot tényleg nem kaphattál volna. De megérdemled, hiszen fantasztikus vagy minden téren. Nagyon sok szeretettel kívánok neked hosszú, boldog életet családod körében! És igen,
    És bizony irigylésre méltó, hogy az anyukád is felköszönthetett ezen a napon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Imola! Valóban csodás volt, főleg, hogy a fiatalságunkat közösen felidézhettük!Puszi

      Törlés