Oldalak

2020. április 15., szerda

Lányok, maszkok és kenyerek



Március 16-án hagytuk el utoljára bevásárlás és egyáltalán bármi  célból az otthonunkat. Azóta hármasban éljük itthon a mindennapjainkat: Katóka az anyukám 89 éves lesz, Zolikám, aki február elején egy nagyobb műtéten esett át és én, akinek talán nincs komolyabb baja csak egy kis magas vérnyomás, némi magasabb vércukor és a szokásos tavaszi allergia!
Az első pillanatban mikor meghallottuk a koronavírus okozta problémákat talán mi se gondoltuk, hogy milyen következményei lehetnek az leendő életünkre. 
Jött a szigorú utasítás Helgike, Nonóka részéről, hogy nem hagyhatjuk el az otthonunkat, itthon kell maradnunk. Aki ismer bennünket tudja, hogy örökmozgó, akarom mondani "örökszervező" életet éltünk eddig! Mi legyen most? Okoskodjunk vagy tartsuk be, amit kértek tőlünk a Lányok? Mi az utóbbi mellett döntöttünk! Igen ám, de jött a következő kérdés! Milyen hasznos tevékenységgel töltsük ki az egyhangú napokat? 

Nonókával egy napon kezdünk el kovászkát nevelni, mert mindennapi pékárút valahogy elő kellett teremteni. Naponta megbeszéltük, hogy hol tartunk, kinek milyen állapotban van a kovásza. Neki sokkal hamarabb volt sikerélménye, mint nekem. Gyönyörű képeket küldött arról, amit sütött, igaz neki volt rozsliszt, teljes kiőrlésű liszt, kenyérliszt is otthon, nekem csak egyszerű BL55-ös fehérliszt. Többszöri próbálgatás után se sikerült a kenyérkém! Ragadt, sűrű volt! Sütöttem suttyantósan Böbe-módra, kimértem grammra pontosan, csak nem sikeredett. 
Kiss Gabikától, aki mindennapjaink esetleges bevásárlását bonyolítja kaptam 1 kg rozslisztet, meg BL80-as kenyérlisztet is. A csoda és a kitartás meghozta gyümölcsét!! Sikerült nekem is tetszetős és finom kenyérkét sütnöm!Hála Istennek!


A másik tevékenység, amivel kitöltöm mindennapjaimat az első karanténnap kezdetétől a maszkok varrása. Rengeteg anyagot gyűjtögettem össze a foltvarráshoz. Most igazán hasznos dologra tudtam gyéríteni a gyűjteményem. Volt olyan nap, mikor 62 db varrtam. Ma már 650-700 db közötti mennyiséget készítettem összesen. Aki kért megvarrtam, kitettem a kiskapura és szóltam mikor lehet jönni érte. Mindezt ingyen, ellenszolgáltatás nélkül, igaz volt, aki nekünk is kedveskedett anyaggal, gumival friss zöldségfélével, kenyérrel liszttel, csokival és még sorolhatnám...DE! Nem ezért csinálom!


Nem tudom mi lesz ennek a járványnak a végkifejlete! Soha nem titkoltam, hogy bízom a Jóistenben! Tőle remélem , hogy átsegít bennünket ezen a vészhelyzeten. Nem győzünk hálát adni neki, hogy ilyen remek gyerekeket kaptunk Tőle mint a két Lánykánk, akik szeretettel gondoskodnak rólunk, mindent beszereznek, küldenek amire szükségünk van. Nagyon köszönjük!!!
Mi hiányzik legjobban az életünkből? Természetesen a velük és az unokákkal való találkozás!
A technika vívmányai megpróbálják pótolni ezt, hisz nálunk is volt virtuális locsolkodás is sőt videós beszélgetések is gyakoriak, de az ölelés a puszi az sajnos nem oldható meg ezekkel az eszközökkel!

Vigyázzunk, egymásra! Maradjunk otthon!


Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi Imola! Nagyon szeretnék még az unokákkal játszadozni, ezért minden szabályt szigorún betartunk! Remélem Ti is jól vagytok!

      Törlés
    2. Kicsit későn válaszolok neked. Igen, hála Istennek mi is jól vagyunk- A fiam március 16-óta itthonról dolgozik. Zoli is itthon volt 6 hétig, mert csak ügyelet volt a reptéren. De ő már ezen a héten elkezdett dolgozni, igaz csak 50%-ban. Mi egy héten egyszer elmegyünk vásárolni, de csak olyan boltba, ahol tudjuk, hogy kevesen vannak. Nagyon fura megélni ezt a bezártságot még úgy is, hogy a neten sok mindent meg lehet oldani és, hogy van kertünk. De azt már nehezebben viselem, hogy Nórit márc. 8-óta nem tudtam megpuszilgatni. És nem tudni, hogy mi lesz vége ennek. Jó lenne már túl lenni rajta. Nagyon vigyázzatok magatokra! Sok szeretettel puszillak.

      Törlés
  2. Mondanám, hogy irigyellek - de nem irigyellek. Mondanám, hogy féltelek titeket - de titeket nem féltelek! Így hát csak azt mondom: büszke vagyok erre a családra, valamennyi tagjára, és emelem kalapomat előtted Böbe!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy Pöhölyke! (Rendesen fúrja az oldalam a kíváncsiság ki is vagy Te!) Valóban eddig mi tettünk meg mindent a Lánykáikért a lehetőségeinkhez képest, most viszont azt érezzük a napi munkájuk, gyerekekkel való tanulás mellett velünk is folyamatosan törődnek. Bevásárolnak és bevásároltatnak, ismerősökkel küldik a csomagot...Köszönöm a méltató szavaidat! Te is vigyázz magadra!

      Törlés
  3. Üdvözlet minden online nézőnek, Gyurcsi Anna Mária vagyok, Budapesten vagyok, itt vagyok, hogy megoszthassam nekem dr. Igbinovia által végzett nagyszerű munkát. Három éves házasság után a férjemmel két gyerek van együtt, a férjem furcsán viselkedett, másokkal kimenvén, nőkkel és abbahagyta, hogy hideg szeretetét keltsen nekem, több alkalommal azzal fenyeget, hogy elválhat tőlem, ha merem megkérdezni tőle a kapcsolatait. más nők, teljesen pusztultam és zavart voltam, amíg egy régi barátom elmondott nekem Dr. Igbinovia-ról, aki segíti az embereket az elveszített kapcsolat visszaszerzésében és a házassági problémák megoldásában. Először meglepett, és megkérdezte magamtól, létezett-e valami ilyen, de úgy döntöttem, hogy kipróbálom, amikor felvettem a kapcsolatot, mindent elmondott nekem az életemről, annyira meglepett voltam, és azt mondta nekem, mit tegyek a három nap alatt, amit helyesen tettem. és az utolsó napon 48 órán belül a férjem visszajött hozzám, és elnézést kért mindaztól, amit mondott nekem. És most abbahagyja a beszélgetést más nőkkel, és most boldogan hagyunk együtt .Dr igbinovia megoldotta a válási problémát is, és ő gyógyított olyan jelentéktelen betegségeket is, mint a rák, a HIV / AIDS, a terhesség problémája, vegye fel a kapcsolatot vele, ha közvetlenül segítségére van szüksége a WhatsApp / Viber neki +2348144480786, vagy e-mailben, doctorigbinovia93@gmail.com annak köszönhetően, hogy időt töltöttél nekem .....

    VálaszTörlés