Oldalak

2012. szeptember 24., hétfő

Kézimunka tábor Kishegyes Kátai-tanya I.


Szeptember 20-án, 21-én voltunk a táborban. Nagy izgalommal készültünk rá. A Vajdasági Kézimunka Szövetség meghívására mentünk el, igaz az idén csak egy keveset tanítottunk mi és a célunk most a tanulás volt.

Rögtönzött kiállításunk


Marika, Rozika a munkáival



Erzsike új érdeklődő, Emese pedig régi barátnő


Bojána hozta a csoportját a horvát határ mellől a nyelvet nem ismertük, de remekül megértettük egymást


Rózsika vezet be bennünket a tojás-gyöngyözés rejtelmeibe


Ibolya és Ákos a gyöngyös házaspár

Kedves régi ismerősünk bemutatja, hogy a tavaly készített varrós készletet állandóan használja

Júlia a Szövetség elnöke köszönti a 90 fős társaságot



Praktikus tálaló és a finom, házias ebéd


Elkészült a tojásunk.Én az életemben nem bontottam ennyit, mint ezzel a gyöngyvarrással.
Rózsika nagyon türelmes volt velünk. Legalább 6 órát dolgoztunk ezzel a tojással, de megérte, mert szép lett és a technikát majdnem megtanultuk.
Köszönjük!!!


HOLNAP FOLYTATOM!!!



Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm a képeket, mivel letölthettem őket :).
    Gazdik Erzsébet, Szenttamás

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen Erzsike! Az idén keveset fotóztam, de a tavalyit megtalálod az archívumban!

      Törlés