Oldalak

2012. szeptember 4., kedd

Napkerék


Szombaton Helgikéméket vártam. Elkészítettem újra a napkerék kalács-kenyeret, amit Limarától tanultam. Jobban sikerült, mint először, mivel a középső rózsákat kisebbre vettem.
Tehát az olajos kelt tésztából 5 egyforma és egy kisebb cipót formáztam. A cipókat elnyújtottam, megkentem sós olvasztott vajjal, megszórtam reszelt trappista sajttal, ezután 16 cikkre vágtam, majd feltekertem és az olajozott tortaformába helyeztem. A 6.cipót 5 egyenlő részre osztva hosszú téglalappá nyújtottam, vajaztam, sajttal szórtam, feltekertem, középre raktam. Kelesztés, tojással való megkenés után felét reszelt sajttal, másik felét szezámmaggal szórtam meg, sütőbe tettem, megsütöttem.
Ez kicsit pirosabbra sült, mint az előző, mert mi inkább így szeretjük, Nonóka pedig világosabban.




Nagyon finom, mutatós, próbáljátok ki!


Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

6 megjegyzés: