Oldalak

2012. szeptember 25., kedd

Kézimunka tábor Kishegyes Kátai-tanya II.


Kis csoportunk indulás előtt Kiss Júliával a Szövetség elnökéval

Ő Bojána, akivel tavaly barátkoztunk össze...
Tőle kaptam ezt a kis előnyomott terítőt még 2011-ben. Csütörtökön este végre megtanulhattam a szalaghímzés alaplépéseit és sikerült elkészítenem. Nagyon örülök, mert mutatós és kombinálható a foltvarrással


Emese a csipkéjével

Rozika a labdakészítést mutatja a lányoknak

Ő Böbike!Sokszor kaptuk fel a fejünket nevünk hallatán, mert nem tudtuk kinek is szólnak...

Hímzés, gyöngyfűzés

Az idei év slágere a szalagfűzés volt. Megtanultam én is!

Gyöngyvásár is volt.



Rózsa csak azért jött egyik nap a táborba, hogy megmutassam a drezdai tányér technikáját, büszkélkedett a karácsonyi terítővel

Gyöngyös Ibolyától megtanultam ennek az angyalkának a készítését nekem nagyon tetszik, mióta itthon vagyok fűztem már egyet, majd megmutatom...

Egy kis pihenő indulás előtt Emesével


SZUPER VOLT EZ A TÁBOR!

Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

7 megjegyzés:

  1. Köszi hogy segitettél ,és örülök hogy szép napjaitok voltak igaz munkával töltöttétek de a munka öröme is jó érzés tud lenni
    https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/3825_523166097697026_236241720_n.jpg
    és itt már készen a teritő.

    Puszi

    VálaszTörlés
  2. https://lh3.googleusercontent.com/-OXNHSwLz_VY/UGFPx7gO0eI/AAAAAAAAPQU/Z88xinDpTYQ/s600/K%25C3%25A9p%2520178.jpg

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy sikerült.Ha több időm lesz felteszem a munkafolyamatot a csillagosról!

      Törlés
  3. De jó volt nektek! És milyen szépeket csináltatok!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban jó volt Rita, de Te ezt jobban tudod, hisz szoktál közös varrásra járni. Végre nekünk is összejött ez a két napos lehetőség.

      Törlés
  4. Nagyon izgalmas lehetett ennyi mindent kipróbálni,megtanulni!

    VálaszTörlés