Oldalak

2013. május 4., szombat

Anyák napjára



Igen, Ő az én szuper Anyukám (81 évet betöltötte) ! Most tudom igazán értékelni, milyen jó dolgom volt nekem, mikor olyan idős voltam, mint most az én Lánykáim. A Katóka mindig kéznél volt!(Mi egész életünkben együtt laktunk, lakunk egy házban, külön lakásban!) Ha nekem előbb kellett bemenni a suliba vagy később jöttem haza, biztos helyen tudtam a gyerekeket. Örökmozgó, semmi munkától nem riadt, riad vissza. Ha kell süt, főz, tésztát gyúr, locsol, kapálgat a kertben. Évek óta 20x20 cm-es négyzeteket kötöget a Karitász Egyesület lepramissziójához, már legalább 2000 db-ot  készített. Szívesen szórakozik a dédunokákkal is, ha azok itt vannak. Szóval igazi szuper NAGYMAMA, DÉDIMAMA!

Isten éltessen Mami! 

Ezzel a szép verssel köszöntök minden Édesanyát!


Dsida Jenő: Hálaadás

Köszönöm Istenem az édesanyámat!
Amíg ő véd engem, nem ér semmi bánat.
Körülvesz virrasztó áldó szeretettel,
Értem éjjel-nappal dolgozni nem restell.
Áldott teste, lelke csak érettem fárad,
Köszönöm Istenem az édesanyámat!
Köszönöm a lelkét, melyből reggel, este
imádság száll Hozzád, gyermekéért esdve.
Köszönöm a szívét, mely csak értem dobban
itt e földön senki sem szerethet jobban! –
Köszönöm a szemét, melyből jóság árad,
Istenem köszönöm az édesanyámat!
Te tudod, Istenem – milyen sok az árva,
Aki oltalmadat, vigaszodat várja.
Leborulva kérlek: gondod legyen rájuk,
Hiszen szegényeknek nincsen édesanyjuk!
Vigasztald meg őket áldó kegyelmeddel,
Nagy-nagy bánatukat takard el, temesd el!
Áldd meg édesanyám járását-kelését,
Áldd meg könnyhullatását, áldd meg szenvedését!
Áldd meg imádságát, melyben el nem fárad,
Áldd meg két kezeddel az édesanyámat!
Halld meg jó Istenem, legbuzgóbb imámat:
Köszönöm, köszönöm az édesanyámat!






Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

2 megjegyzés:

  1. Drága Böbe!
    Isten éltesse még nagyon sokáig a szuper anyukádat !Erőben egészségben !

    VálaszTörlés
  2. Ez csodálatos, hogy él az anyukád, és ráadásul ilyen jó egészségnek örvend!
    Milyen nagyszerű dolog, hogy többszörös nagymamaként még Te magad is valakinek a kislánya vagy!
    Isten éltesse az édesanyádat! (És Téged is!)

    VálaszTörlés