Oldalak

2013. június 3., hétfő

Kiállítás NYUEGY


Az idén ünnepli a NYUEGY fennállásának 10.évfordulóját. Ennek kapcsán az év során szeretnénk érdekes rendezvényeket szervezni. Szakmai pályázatunkban szerepelt a baba és retro falvédők kiállítása is. Farkas Tiborné Lengyel Juditka rendelkezésünkre bocsátotta a több mint 100 babából álló gyűjteményét. Fantasztikus látvány volt!!!


Kedves bajsai Vendégeink is megtiszteltek bennünket a kiállítás megtekintésével.
A falvédők összegyűjtésében oroszlánrészt vállalt Hernádiné Évi táncos társunk.
Köszönet mindenkinek, aki bármely aprósággal is hozzájárult a megvalósításhoz!




Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

3 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy már unalmas, de én megint kiemelném a példamutató közösségi életet, ami nálatok van! Babakiállítás és kacsasütő verseny egymás után... Pezseg az élet Kelebián.
    A főzőversenyen szívesen ott lettem volna, mint kóstoló, de szegény kelebiai kacsákat nem irigylem, biztos nagy volt most a pusztítás a körükben.
    Az unokák nagyon aranyosak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Böbe! Május 26-án volt mindkettő. Mozgalmas napjaim vannak, mert eddig minden héten több napot is Szegeden töltöttem, unokáztam. Olvastam a záróvizsgátokról. Örülök a sikernek. Bátor Anyuka vagy, hogy ezt így felvállaltad.Gratulálok Nektek!

      Törlés
  2. Amennyire meg tudom ítélni, Neked mindig mozgalmasak a napjaid. Honnan veszed ezt a sok energiát...?
    A gratulációt köszönjük, nagyon nagy az öröm az egész családban a sikeres vizsga miatt!

    VálaszTörlés