Oldalak

2013. június 4., kedd

Szicíliai penne spárgával, feta sajttal




A családnak vagy vendégeknek megfelelő mennyiségű pennét megfőztem sós vízben, leszűrtem. Kb.50 dkg karikára vágott spárgát is megfőztem sós-cukros vízben, azt is alaposan lecsepegtettem. 1 nagy pohár tejfölhöz reszeltem 3 gerezd fokhagymát, sót, őrölt borsot tettem hozzá egyik felét a tésztával, másikat a spárgával összekevertem.
Kivajazott, morzsával megszórt jénai tálba raktam egy réteg tésztát, rá az egész spárgát, darált sonkát, majd befedtem a maradék tésztával. Tetejére paprika karikákat tettem és feta sajtot reszeltem.(Trappista sajt is megfelel!)  
Ja, nem véletlenül látható a Kelebia felirat - ez is a spárga kóstolóra készült.





Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése