Oldalak

2013. július 6., szombat

Rend a lelke mindennek! De, meddig?



Nonóka szobáját örököltem meg "műhelynek". A nyáron lesz 5 azaz ÖT éve, hogy nyugdíjas lettem és újra a foltvarrás szenvedélyének hódolok. Azóta csak gyűltek és gyűltek az anyagok: szekrényben, polcon, dobozban, zacsiban...szóval , ahol egy pici hely volt, mindenhol. Soha, semmi fecnit nem dobtam ki, mert HÁTHA JÓ LESZ AZ MÉG VALAMIRE!
Ennek vége! A héten 3 napig rendezgettem, selejteztem, (bár csak módjával!!!)
A kép egy parányi részlete a szobának, hogy meddig marad így, nem tudom...
Azt azért nagyon erősen elhatároztam, hogy amíg két vödör apró fecnit nem dolgozok fel, addig új anyaghoz nem nyúlok!  Majd mutatom mit alkotok az apróságokból...


Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

11 megjegyzés:

  1. Jaj Istenem az Én varrósomra is rá férne .De ha össze pakolok három napig csak keresgélek nem találok semmit :)

    VálaszTörlés
  2. Irigykedem a rendért.... Nálam is midenhol van anyag. Egyszer eljutok a rednhez én is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imola! A Te Zolid mit szól hozzá? Az enyém tűri...

      Törlés
  3. Rám is hasonló válogatás vár, de attól tartok 3 nap alatt sem végeznék... Ez a polc egy jó kis inspiráció :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Krisztina! Én örök gyűjtögető vagyok...elsős iskolás füzetek, a lányoké is, első vázlatok, virágok, képek, apró ajándékok lányoktól, tanítványoktól...

      Törlés
  4. Kedves Böbe!
    Én olyan sokszor raktam már rendet ,de nagyon rövid ideig tart!
    Kíváncsian várom hogy mit alkotsz a fecnikből ,mert nekem abból nagyon sok van!
    El küldtem a levendulaszív mintát ,remélem meg kaptad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Évikém a szívmintát! Már találtam a fecnikre egy-két ötletet, majd mutatom!

      Törlés
  5. Olvasva a bejegyzést, eszembe jutott egy videó, amit láttam. Megosztom veletek
    http://www.youtube.com/watch?v=OKiiOH5oJfs&feature=player_embedded

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zita! Én hangosan kacagtam a videón! Sajnos ilyenek vagyunk...Köszi, köszi! örülök a látogatásodnak!

      Törlés
  6. Én is úgy vagyok, hogy semmilyen anyagdarabot nem szeretek kidobni, hátha jó lesz még valamire... Aztán mikor már nem férek a sok cafattól, mégis rá kell szánnom magamat a selejtezésre. De azt vettem észre, hogy nincs olyan kis fecni, amit egyszer valahol valamire ne tudnék felhasználni, és én még nem is szoktam foltvarrni...!

    VálaszTörlés