Oldalak

2014. február 21., péntek

Pillangós linzer



Nonóka küldött egy képet a sütiről, recept nem volt hozzá drága Böbe kitalálta az okosságot és most megosztom Veletek!
60dkg liszt (én Nagyi titkát használok), 20 dkg porcukor, 1 sütőpor, 1 zsacskó vaníliás cukor, 1 citrom reszelt héja, 40 dkg Rama, 2 tojás sárgája, szódavíz kb 1,5 dl.
Miután a tésztát összeállítottam elfeleztem, egyik felét 4 részre osztottam, hűtőbe tettem pihenni. A másik feléhez 3 lapos kanál holland kakaót kevertem, majd azt is 4 egyenlő részre osztottam és pihentettem. Elnyújtottam két sárga és két kakaós lapot, egymásra helyeztem, feltekertem a széleket kicsit megkentem tojás fehérjével, hogy ne essen szét. A két rudat egymás mellé raktam, itt is megkentem a rudak belső felét fehérjével, kb 1 cm szélesre daraboltam, a derekuknál kicsit összenyomtam és sütőpapírral bélelt tepsire helyeztem, 12-15 perc alatt megsütöttem.

Jelentem: minden unokánál nagy sikert arattam!






Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

1 megjegyzés:

  1. Valahol én is láttam ezt a süteményt, leírással együtt..... Biztosan finom.

    VálaszTörlés