Oldalak

2014. július 4., péntek

Ez NEM a tábor 5.napja...

Ma a gyerekek a Máris Szeretetszolgálat meghívására a Meseországba utaztak. Mivel én a jövő héten Erzsike néni meghívására viszek egy csoportot, így nem vettem részt ma a kiránduláson. Remélem Violának volt alkalma fotózni!

HANEM...

Ruzsena meghívására Bajsára mentünk Helgiékkel. A szappankészítés csínját-bínját mutatta be, mert ott is egy kézműves tábor van.

Az érdeklődők...

Pontos, precíz munkára van szükség...

Érdekes volt látni a folyamatot (eddig még én se vehettem részt ilyen tevékenységben!)

Tátám! Elkészült a levendulás, kecsketejes szappan, már csak formába kell önteni!

A gyerekek szagolgatták, nézegették, nagyon tetszett nekik!

Nekem is szép nap volt, hisz nagy Lánykámékkal lehettem, láthattam alkotás közben!




Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése