Oldalak

2011. november 24., csütörtök

Böbe-napi finomságok

Muskotályos borban párolt spárgával töltött karaj és csirkemell, göngyölt karfiol


 Még mindig a múlt hétvégi történésekről számolok be. Szombaton jöttek a gyerekek Katalint és Erzsébetet köszönteni.
Néhány kép és recept a menüből:
Gyöngytyúkból készült a húsleves.
Sütöttem májas-kukoricás keverékkel töltött csirke felső-combot. Szokásos töltöttcsirke töltelékkel, csak tettem bele főtt kukoricát is.
Karajt és csirkemellet baconbe csomagoltam, bele spárgás-gombás-darálthúsos töltelék került, chilis-tejfölös öntettel meglocsoltam. Nagy sikert aratott a csirkemellbe göngyölt karfiol és a sült csirkecomb, melyet lisztes-pirospaprikás-reszelt sajtos keverékbe forgattam meg és úgy helyeztem a tepsibe, majd először fólia alatt sütöttem, végén pirosra pirítottam.




Sajtos csirkecomb

Töltött csirkecomb

Feketeerdő torta

 (Mindennek a teteje az volt, hogy pénteken este többször elment az áram. Azt gondoltuk, hogy a villanysütő. Jött a szerelő. DE, nem!!! Szombat délelőtt a sütés-főzés kellős közepén a villanyóra automatájátkellett cserélni, mert ott volt a baj!  Hála Istennek, remekül sikerült minden! Unokák, lányok, vejkók jól érezték magukat!



Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése