Oldalak

2012. december 12., szerda

Angyalkák


Nonókának konzultációra és vizsgázni kellett menni Bp-re. Most Máté kísérte, én pedig Zsombival voltam Szegeden. Nagyon jól éreztük magunkat. Készítettünk sógyurmából díszt, előrevarrt szaloncukrot töltöttünk mézeskalács illatú tömőanyaggal. 

A CSÚCS tegnap délután volt!!!

Először Botikát hoztam el az óvodájából. Trolival, villamossal utaztunk Zsombi ovijához. Nagyon örültek egymásnak! Onnan közösen sétáltunk ki a Dóm térre, ahol a szalmalabirintust próbálták ki a gyerekek, megnéztük a jászolos Jézuskát is.
Helgike jött értünk. 
Igazán öröm volt a karácsonyi forgatagban az én kis angyalkáimmal együtt lenni!!! (Sajnálom, hogy erről nem készült fotó!)


A horgolt angyalkákat is az idén készítettem. Szombaton pedig ezt a kis aranyruhást varrtam.

Na, ennyit az ANGYALKÁKRÓL!!!



Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése