Oldalak

2012. december 15., szombat

Gesztenyés kocka 2.




Máskor is,(április 29-én) sütöttem már ilyen sütit. Most kicsit változtattam rajta, így még sokkal finomabb, könnyebb az egész!!!



Hozzávalók:
Tésztája: 6 tojásból piskóta (6kanál cukor, 5 kanál liszt, pici sütőpor, 1csoki pudingpor)

Krém:5 dl tej, 2 csokis pudingpor, 1 db 25 dkg-ás gesztenyemassza, 30 dkg cukor,25 dkg rama, ízlés szerint csoki, rum aroma és fél liter Hulala.
A pudingot felfőztem, melegen hozzáadtam a cukrot és a gesztenyemasszát beledaraboltam, elkevergettem. A margarint felhabosítottam, mikor kihűlt a krém összekevertem a kettőt, beleraktam az aromákat is, hozzákeverem a tejszínt és a piskóta tetejére kentem.

0,5 l-es hulala tejszínt felvertem, rákentem a krém tetejére. Egy újabb gesztenyemasszából kb felét ráreszeltem a tetejére. Mindjárt felkockáztam és a hűtőbe raktam.




Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

2 megjegyzés: