Oldalak

2013. szeptember 30., hétfő

Közös varrás Tatabányán


A Foltra Forgók közös varrására végre, most először eljutottunk Rozika barátnőmmel és Marikával. Különleges élményben volt részünk!
Találkozhattunk blogos,FB-os ismerősökkel: Margóval, Encivel, AndivalMarikával és még sorolhatnám...

A teljesség igénye nélkül mutatok néhány képet hisz láttam, hogy többen beszámoltak már erről az eseményről és feltettek nagyon sok fotót!

Ez a betűs-számos szőnyeg lassan aktuális lehet Botinál és Zsombinál, ugye?


Azt kérték a szervezők, hogy aki tud egy 25x25-ös blokkot vigyen magával, mert abból egy iskolának készítenek dekorációt. Én ezt varrtam...

Ez a ház Siposné Margitka a főszervező egyik munkája

Nekünk nagyon tetszett ez a szíves falikép is!

A karácsonyi szoba mindenkit elbűvölt!

Enci készítette ezt a szuper adventi naptárt

Táskaszépségverseny eredményhirdetése...azért a háttér se semmi!

Találkoztunk a kecskeméti Lányokkal is, itt Marcsikával pózolunk. Kaptam ajándékot is Anditól levendulás egérkét, Marikától csavart rózsát, Marcsitól zsepitartót. Köszönöm. Bocsánat, hogy én nem vittem semmit, nem ismertem a szokásokat. Ígérem legközelebb pótolni fogom!
Nagyon szép nap volt! Köszönjük a szervezőknek!



Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

6 megjegyzés:

  1. Ha tudtam volna, hogy te is ott vagy, megkerestelek volna. Én csak beugrottam Andit üdvözölni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Imola! Andi mondta, hogy voltál benn. Nagyon sajnálom, hogy nem találkoztunk. Már visszamentetek? Szegedre nem mentél az idén?

      Törlés
  2. Kedves Böbe, én erre a dicséretes társadalmi életre nem is tudok mit mondani, csak azt, hogy elismerésem! Kézimunka tábor, vadásznap, foltvarrókkal való találkozás, szüret...
    Mikor élsz családi életet?
    Mondjuk a vadásznapon együtt voltál az uraddal, tehát legalább azon látott téged Zoli... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Böbe! Zolikámmal mi mindig mindent közösen csinálunk! Jó ez egy nagyon ritka egybeesés volt, hogy egy héten belül két varrós csak csajos buliban vettem részt. Szuper volt!!!Főleg a találkozások a régi vagy blogos ismerősökkel!

      Törlés
  3. Sajnos az idén nem tudtam elmenni!
    Nagyon jó minkét Tatabányai csoport !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örültek Évikém, hogy végre mi is eljutottunk. Pazar vendéglátás, csodás kiállítás, vásárlási lehetőség...szóval minden együtt volt! Sajnálom, hogy Te nem jöhettél!

      Törlés