Oldalak

2013. szeptember 2., hétfő

Megkezdődik az új tanév






Kik vannak a képen?

Harmath Klárika, Szádeczkiné Mari, Horváth Jenő, Nagy Kati, Galambos Jenő, Horváth Cz.Gyurka bácsi, Szilányiné Kati, Plichtáné Terike, Kovács Szilveszter, Barkócziné Erzsike, Lódriné Irénke, Nagy Lászlóné Mike Katika, Vargáné Zsuzsika, Sántha Márta, Horváth Zné Vida Erzsi(én!) HAJNALKA néni, sokunk első tanító nénije,  Mike Lajos bácsi, Kovács Szilveszterné Irénke néni, Mike Árpádné Margóka

Tudjátok mikor készült? 1981.szeptember 22-én azaz 32 éve!!!




Mentovics Éva: Lesben áll az új kaland

Lám, a cserfes gyerekhad
ünneplőben ballag,
halld a csengőnk víg dalát,
ím eljött a nagy nap!

Elsuhant a fényes nyár,
nézd, az ősz már intett!
Visszavár sok jó barát,
osztályfőnök minket.

Lesben áll az új kaland,
színes, radír, tábla,
kunkorodó ötösök
bújnak az irkánkba,

és ha fürgék, sportosak
leszünk majd az évben,
ott ragyog a nyakunkban
majd az aranyérem.

Gyere te is, kispajtás,
állj be közénk vígan!
Hidd el, csodás lesz az év

itt, a mi sulinkban!

Áldott tanévet kívánok Mindenkinek!!!

Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

5 megjegyzés:

  1. Melyik is vagy Te? Az ülő sorban az idős tanító néni mellett az a fiatalasszony?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talált! Igen a kék pulcsis voltam én...két aranyos tanítóim között...

      Törlés
    2. Talált! Igen a kék pulcsis voltam én...két aranyos tanítóim között...

      Törlés
  2. Kedves Erzsike néni!
    Sok-sok gyönyörű gyermekkori emlék jutott eszembe amikor megláttam a képet. Szeretett Irénke és Kati óvónénimről, és egykori tanáraimról,tanítóimról.1981.szeptemberében kezdtem meg a 8.osztályt.A teljesség igénye nélkül, Plichtáné Terike néni 3.-4. osztályban volt osztályfőnököm,Márta néni imádott magyarórái, Lódriné Irénke néni orosz órái,Szilvi bácsi izgalmas rajz órái,Drága Gyuri igazgató bácsi kémia órái ahol sokat kísérleteztünk,mind mind kedves emlék.És persze nem utolsó sorban Erzsike néni akitől megtanultunk makramézni, hímezni, gyümölcstortát sütni...
    Azok voltak a szép idők!!
    Egy öreg diák Zs.Zs.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsi! Megleptél ma! Gondoltam visszatekintek mit is tettem fel tavaly az tanévkezdésre. Most vettem észre, hogy milyen kedvesen emlékeztél vissza a diákévekre...Köszönöm, minden jót kívánok! Zsolt öcséddel a nyári találkozón beszélgettünk kicsit!

      Törlés