Oldalak

2013. szeptember 29., vasárnap

Szüret



Folytatom az elmúlt hetek eseményeivel...

18-án este jöttünk meg Kishegyesről, másnap szüret volt nálunk. Reggel szemerkélt az eső, de aztán szép idő lett és a barátnőm, valamint a táncos lányok segítségével hipp-hopp leszedtük a szőlőt.

Este előkészítettem az ebédet: spárga krémleves, stefániai szelet,délelőtt csak gyorsan hagymás krumplit  főztem, reggel a salátát Rozika segítségével csináltam meg.

Sutka Pista is itt volt, Ő hozta-vitte a vödröket...

Hajnalban keltem és természetesen sütögettem is: fokhagymás, kolbászos-szalonnás lepényt, valamint tökös és szilvás lepényt, melynek óriási volt a sikere! (A kancsókban finom rumos tea volt!)


Köszi Lányok a segítséget! Amúgy igazán jó buli volt a munka mellett!!!


Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése