Oldalak

2011. július 3., vasárnap

Fagyitorta kánikulára

Zsombi tölcsérből ette. Ugy-e látszik, mennyire ízlett neki?

Fagyitorta

Szombaton Nonókáék jöttek el a hétvégére. Végre este tarthattunk egy kis tárcsás sütögetést (arról elfelejtettem képeket készíteni, pedig érdemel lett volna!)
A  mai ebédből a desszertet mutatom be: FAGYITORTA
Az ötletet egy bajsai kirándulás adta. Ott vendégeltek meg bennünket hasonló finomsággal. Elkészítése saját fantázia alapján történt. 1 liter hulala tejszínt kell felverni 2 cs vaníliás cukorral és 6 kanál porcukorral 2 habfixálóval és 4 felé osztani, rétegenként fagyasztani. 1.réteg: a habba 3 kanál dalált háztartási keksz. A tányérra tortapapírt tettem és csak a tortasütő karimáját, ide rakatam a masszát. A 2.sorba kakaós íz került, 2 kanál kakaóval, a 3.rétegnél 1 tojás sárgájával kevertem össze a habot. A 4.sornál csak a tejszít raktam fel nyomócsővel. Ezt már szombaton reggel elkészítettem, fagyasztóban tároltam és ma csak tálaltam. Forró késsel körbevágtam, így tudtam könnyen eltávolítani a karimát. Olvasztott csokit is csorgattam rá és most nem citromfűvel, hanem mentával dekoráltam.
Természetesen mindenkinek nagyon ízlett. Helgikééknek is küldtem. Már kaptam visszajelzést - végre egy újabb "süti", ami Zolika unokámnak is nagyon tetszett.

Sárgadinnyét és ribizlit is ettünk hozzá
 Ha kedvetek van, próbáljátok ki!Nagy sikert lehet vele aratni és nagyon egyszerű elkészíteni, arról nem beszélve, hogy nem kell kapkodni, hanem előre lehet dolgozni!

Napsugaras szép napot kívánok!Böbe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése