Oldalak

2011. július 7., csütörtök

Boti takaró

Már említettem a szobatisztasági projekt kapcsán (mindkettőjüknél sikeresen zárult!), hogy a két fiú, Boti és Zsombi szeptembertől óvodába fog járni. Mivel nem azonos az intézmény, más és más feltételeket diktáltak. Botinak mosható takarót kell vinni huzat nélkül, Zsombi ott kap takarót, viszont huzatot kérnek.
Már régóta gyűjtögettem a gyerekmintás anyagokat, igaz 1-2 m-es darabokat vettem. Természetesen mindkettőjüknek ugyanaz a minta tetszik. Így született az a megoldás, hogy Anci barátnőm adott kölcsön a "Bob-os"anyagból és mindenki kívánsága teljesült. Botika a takarójának a felső oldalán ez a mintás anyag, alulra, - hogy jó meleg legyen - polár került. A négyzetek köré tettem egy kis szabad gépitűzés is. A kispárna is rátétes díszítésű.
Zsombikának a huzat felső fele a mintás, az alja világoskék vászon lesz.
Teljes az elégedettség! Én pedig örülök, hogy kedvükben járhattam!

Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése