Oldalak

2011. október 15., szombat

A karácsonyi macskaköves futó munkafázisai

Azonos minta, a színek variálásával más a hatás



Tudom sok profi most legyint, hogy mit kell ezt feltenni a blogra, én azért arra gondolok, esetleg segítek kezdőknek vagy éppen így kap kedvet valaki ahhoz, hogy elkészítse a karácsonyi macskaköves futóját.


Kiszabtam az előző bejegyzésben megadott csíkokat a szegélyek kivételével

Elkészült a középső nagy négyzet, amit a fehér vászonra gombostűztem, majd varrtam, vasaltam

Csíkok hozzáadása mindkét oldalon

Fontos a vasalás

"Farkasfog" eltűntetése

El kell távolítani a felesleges anyagot

Piros pántot használtam a szegéshez

 Remélem nem csak nekem tetszik?

Ja, ma este mindenki küldje az sms-t az Apolló 23-nak, mert Kumich Tamás kelebiai srác, a mi iskolánkba járt és nagyooon büszkék vagyunk rá!!!

Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése