Oldalak

2012. augusztus 20., hétfő

Kiállítás Tompán

Nonókáék nagy ágytakarója a két "oroszlánnal"
Meghívtak bennünket egy kiállításra Tompára a Falunapokra.
Mi szívesen tettünk eleget a kérésnek. Rozika, Anci, Fanny és én felraktuk, elrendeztük a meglévő anyagok.

Színes, vidám egyveleg

Nyugdíjas "molinó"

Húsvéti apróságok

Kék-fehér változatok

Csillagok, orsók, négyzetek, csíkok


Böbe táskái


Karácsonyi ez+az

Babatakaró

Fanny ékszerei

Reméljük tetszik a tompai látogatóknak!



Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

6 megjegyzés:

  1. Nagyon sok szép dolgot készítettetek!Nekem egy kicsit messze van Tompa,de kívánok nektek nagyon sok látogatót és sok sikert a kiállításhoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Marica! Kicsit zsúfolt, de minél több dolgot szerettünk volna megmutatni!

      Törlés
  2. Gratulálok a kiállításhoz ,sok szépséget készítettek !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Évikém! Igyekeztünk, ha már Tompa "városa" felkért bennünket...( a szomszéd falut!)

      Törlés
  3. Én is gratulálok a kiállításhoz, nem tétlenkedtetek, nagyon sok szép munkát látok így képernyőn keresztül!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Rita!
      Mi nem jártunk tanfolyamra. Mindent könyvekből, internetről tanultunk önképzéssel. Eddig jutottunk. A tűzés még nem igazán megy, én is keveset gyakoroltam még. Az alapokat Csoki-Folt Ágitól sajátítottuk el Rozika barátnőmmel...

      Törlés