Oldalak

2012. augusztus 6., hétfő

Szőlész-borász találkozó Bajsán

Minden év augusztus első vasárnapján kerül megrendezésre ez a találkozó. A program finom disznótoros reggeli, a legszebb gazdaságok bemutatása és sertéspörkölt főzőverseny.

Hajnalban felkeltem és ezt a napraforgós kalácsot sütöttem meg, vittük ajándékba - nagy siker volt!

Milisáv a főszervező és Zolikán

A bajsai Daloskörszüreti dalokkal kedveskedett

Józsi barátjával Zolikám

Sávó keszeget, dévért sütött reggelire

Traktor pótkocsijára helyezett szalmabálákon ülve indulunk a birtoknézésre

Valahol a határban nézelődés közben...

Gyönyörű gyümölcsösökben jártunk

Közben megérkezett a zenekar - elhúzták a Jegenyefán fészket rak a csóka...mármint az én nótámat is

Drótos Kató volt a mi szakácsunk, itt már nagyon jó volt a hangulat - megy a nótázás Mártika vezetésével!

A zsűribe én kerültem, kóstoltunk, pontoztunk, döntöttünk!

A megfőzött pörkölteket egy nagy fazékba öntötték, úgy tálalták fel, mi pedig ettük...

Na, ki lett az első? Hát a DRÓTOS KATÓ! Volt buli, ünneplés rendesen!

Kató, fityula, kötő, aranyérem!!!
Köszönjük Kató!

Szép nap volt ez is!!!



Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

4 megjegyzés:

  1. Igen csak swzép napotok volt ,de igy is kell kicsit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Forró, de nagyon vidám napunk volt valóban!

      Törlés
  2. Hát igen úgy látom nálatok nagyon sok szép nap van !
    gratulálok a sok szép rendezvényhez!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Évikém!Néha már túl sok, de szívesen csináljuk és egymás munkáját segítve. Ez csak így működik. Elsők a gyerekek, utána pedig amire jut idő és kedv!

      Törlés