Oldalak

2011. május 13., péntek

Csecse-becsék

Szóval még mindig nem tudom, hogyan kell egy bejegyzéshez több képet felrakni - (talán majd felhomályosít valaki!), így ezt a másik fotót már napok óta szerettem volna megosztani Veletek, most megteszem! Mikor Botika 2 hétig bárányhimlős volt, esténként nem zakatolhattam a "Bernikével", így csendben varrogattam. Ezek és hasonló csecse-becsék készültek. Majd felhasználom dekorációnak ide-oda. Nekem öröm volt ezeket az apróságokat öltögetni. Remélem Nektek is tetszik?
(Egyébként azt is szeretném tudni, hogyan tehetem a képekre a "Böbe Morzsák" jegyzést?! Várom  a segítségeteket!)

Napsütésés, vidám családi hétvégét kívánok!

4 megjegyzés:

  1. Én is ilyen gyönyörű kitűzőt kaptam! :-)
    A többi képet is úgy tudod feltenni, hogy ismét a kép ikonjára klikkelsz, ugyan úgy, mint az első képnél.
    Én egy képszerkesztő program segítségével írom rá a képekre a szöveget, de lehet, hogy a Paint is tudja ezt a funkciót, ami alapból van a gépen.

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik a küldött kitűző.
    Köszi a segítséget, majd próbálkozom.

    VálaszTörlés
  3. Szépek nagyon, persze nem csak a kivitel, hanem az anyag is nagyon szép, amiből dolgoztál:-)))

    VálaszTörlés
  4. Köszi Lonci! Nálad láttam csak igazán gyönyörű dolgokat! A tábor is szuper lehet, de a távolság óriási köztünk, pedig sokat tanulhatnánk a kis csapatommal Tőletek!

    VálaszTörlés