Oldalak

2011. június 1., szerda

Nonóka tortái

Születés-névnapomra készült

Hosszú hallgatásom oka a következő: múlt héten Zsombi unokánk vendégeskedett nálunk. Játszottunk, bicikliztunk, VONATOZTUNK, szóval minden percet kihasználtunk egymás szórakoztatására. Közben esténként varrogattam kitűzőket, hozzáfogtam egy "nagymama virágoskertje" terítőhöz, mely még nincs befejezve. Mióta visszavittem folyamatosan szabok, varrok és a napokban felrakom majd a kész alkotásokat.
Már régóta tervezem, hogy bemutatom Nonóka tortáit. Ma tehát ezt teszem!

Anyatártsamnak, Ritának

Eszter barátnője szülinapjára ügyeskedték

Ezt már mutattam Húsvétkor

Zoli és Helgi januárban 100 évesek lettek közösen!

Áprilisban ünnepeltük a 40.házassági évfordulónkat. Ezt is kaptuk a lányoktól

Ez a táskatorta a kiegészítőkkel Máté hugának 20.szülinapjára készült!

Én nagyon örülök, hogy ilyen ügyes!

Napsugaras szép napot kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése