Oldalak

2011. szeptember 27., kedd

Helgikéék osztálya

Folytatom a visszaemlékezéseimet volt tanítványaimmal kapcsolatban. A fenti képen lévő osztály azért emlékezetes számomra, mert azon kívül, hogy kedves, aranyos gyerekek alkották az osztályt, tanítottam 4 évig a saját lánykámat is. Na ennek volt előnye és hátránya is! Láttam naponta értelme csillogását, bántott, ha nem Ő jelentkezett elsőként egy-egy probléma megoldására, szóval volt ilyen is -olyan is. Gondolataimat kitalálva segített az órai munkában, de volt olyan is, hogy nem emlékezett a leckére itthon és el kellett szaladnia Ritához vagy Mártihoz megkérdezni, mert nem mondtam meg itthon neki. (Ja, akkor még nem volt mobil, még vezetékes telefon is csak néhány darab volt a faluban!)Táncoltunk - Drótos Lacika "hermonikázott," Haránt Gabi volt a koreográfus segéd -, báboztunk,szerepeltünk, verseltünk! Szóval jó kis csapat volt ez az osztály is!!!

Közülük többen Szegeden, Tompán élnek, maradtak természetesen a falunkban is és napi kapcsolatban vagyok velük(S.Ildikó a foltocskás társam!), de van aki Írországban próbál szerencsét. Legtöbbnek van egy-két-három gyermeke, lett közülük tanár, óvónő, MÁV alkalmazott, szociális munkás, cukrász, határrendész,kamionos, stb.
Szeretettel és szívesen emlékszem Rátok!!!

Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

2 megjegyzés:

  1. Akik a képen láthatók: Leghátsó sor balról jobbra: Győrösi Peti,Paska Pityu, Jáger Zoli,Haránt Gabi,Kozla Józsi, Horváth Laci, Dobó Bandi, középső sor: Béres Pityu,Kiss Attila, Berta Andi, Kovacsics Rita,Vajda Andi, Patócskai Gyuri, Szépvölgyi Picur, ülő sor: Bús Márti, Snyehola Ildi, Túmó Marika, Papp Évike,(én) Horváth Helgi, Somogyi Rita, Mónus Mónika, Erinecz Zsuzsi
    Bocsi! A képhez elfelejtettem felírni!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos amit írtál, mi is szívesen emlékszünk, az alsós tanítónéninkre.
    puszi:
    Helgi

    VálaszTörlés