Oldalak

2011. szeptember 14., szerda

Farmer ruhákból - táskák


Már régen kaptam a felkérést farmerból varrt táska készítésére, most végre rászántam magam. Két megunt ruhát daraboltam szét úgy, hogy a zsebekkel díszítettem, illetve a meglévő elemeket egészítettem ki.
Ezeket sikerült kihozni két tini lánykának a nagyijuk kérésére. Bízom benne, hogy szívesen hordják majd!



Hajnalban indulunk Rozika barátnőmmel a vajdasági Kishegyesre a kézimunkatáborba foltvarrást tanítani. Sok-sok előkészület után reméljük, hogy sikerül felkelteni az érdeklődést a foltvarrással kapcsolatosan. Blogolni nem lesz lehetőségem, mert idő se jutna rá.
Viszem a fényképezőgépem és a legfontosabb eseményeket, munkákat megörökítem.
Ha visszajövünk (3 nap múlva) részletesen beszámolok a történtekről.

Ja , a blogom régi írásait, fotóit szabad azért nézegetni addig is!!!

Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

2 megjegyzés:

  1. Kedves Böbe és Rozika.Gyönyörű munkákat mutattatok nekünk és sokat tanultunk tőletek, amit itt is újra csak köszönni lehet:üdv Rózsa
    Örülök hogy találkoztunk

    VálaszTörlés
  2. Örülök Rózsám, hogy megtaláltál!Jó volt Veletek ez a 3 nap, reméljük, hogy találkozunk még és tanulhatunk egymástól!
    Addig is, ha van kedvetek kísérjétek figyelemmel a blogom!!!

    VálaszTörlés