Oldalak

2011. szeptember 5., hétfő

Kinai csirkemell üvegtésztával Böbe módra




Nonóka hozott 250 g rizstésztát, hogy próbáljuk ki. Vettem 1 kg csirkemellet, felcsíkoztam, fokhagymaa, mustár, só, bors, szójaszósz társaságában érleltem egy napot. Serpenyőben felhevítettem az olajat, majd az étkezésikeményítőben megforgatott mellet hirtelen kisütöttem, kiszedtem tálra.
Előzőleg 1 nagy fej lilahagymát hosszában felszeleteltem 3 db sárgarápát, 5 fej nagyobb gombát, pritaminpaprikát felcsíkoztam, raktam hozzá tetszés szerint zöldborsót. Rátettem az előző olajra, 5-10 percig pirítottam, szójaszósszal meglocsoltam, szórtam rá 1 kkanál őrökt gyömbért, sót, borsot és öntöttem alá 1 dl vizet. Ebben pároltampár percig, majd egy evőkanál ételkeményítőt elkevertem 1 dl vízzel és besűrűsítettem.
A tésztát 10 percig forró sós vízben áztattam, majd 5 percig forraltam, leszűrtem.

A tálalás látható!

Nagyon finom lett!!!



Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése