Oldalak

2011. szeptember 13., kedd

Foltvarrós kincseim

Először a rátétet varrtam fel

Mikor Kati barátnőmtől megkaptam ezt az apró tulipán mintás lenvásznat, mindjárt tudtam, hogy kedvencem lesz. Régóta agyalok, hogy kellene egy olyan tarisznya, amibe a legfontosabb varrós dolgok beleférjenek. Tegnap jött az ötlet, hogy elkészítem a több zsebes tarisznyát. Mivel elég vastag a vászon, így a rátét mellett döntöttem - stílszerűen két kék tulipán került díszítésként a fedlapra. Úgy érzem nem kell rá más egyéb, jól kiegészíti a kék szegély.


Következtek a belső zsebek

SOldalak összevarrása, szegélyek, táskafül és a bepakolás...

No, hát a "kincsek"!!! Mindig csodálom a külföldi oldalakat böngészve, ahogy négyzet, háromszög műanyag formákkal gyorsan szabályosra nyírják az elkészült blokkokat. Asztalos ismerőssel konzultálva, pár nap múlva kaptam meg ezeket az alaklemezeket, melyek segítségével a vágólapon körkéssel pillanatok alatt azonos méretú formákat tudok varázsolni. 5, 10. 15, 20 cm oldalhosszúságúak a lemezek. Természetesen minden négyzethez 2 db háromszöget is kaptam.


Biztosan fogom szeretni, mert minden fontos kellék egy helyen tárolható!

Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

2 megjegyzés:

  1. Csodaszép az anyag amiből készítetted ezt a hasznos is tarisznyát. A rátét minta pedig nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Marcsi! A lányoknak ma délután mutattam meg, mindenkinek tetszik. Láttam a terítődet, valami gyönyörűséges!!!

    VálaszTörlés