Oldalak

2011. augusztus 31., szerda

Második osztályom ... és az első ismét!



Második osztályom... na ki ismer magára? Jelezhet vissza! Igaz itt ők már a nyolcadikos ballagásuk végén vannak. 


Folytatom régi tanítványaim képeit bemutató sorozatomat. 1975-ben másodikosok voltak a gyerekek elég magas létszámmal, mikor képesítés nélküli tanítóként kezdtem a velük való foglalkozást és a negyedik év végéig nagyon jól boldogultunk egymással és én is végeztem a tanítóképzőben.

A következő osztályt szintén másodikosokként kaptam meg és csak egy évig tanítottam őket. Az ő képüket tettem most előre, de mégegyszer felrakom az elsőt, mostmár neveiket is felsorolva.
Remélem nem sértem meg a személyiségi jogaikat ezzel, csak bizonyítva, hogy emlékeimben nagyon mélyen őrzőm őket szeretettel, mint minden tanítványom emlékét, akit taníthattam.



Hátsó sor: Dr.Fülöp Zoltán (Fülöpke), Szűcs Mátyás, Babusák Gyuri, Sipos Józsi, Drávai Jani, Erinecz Jani, Sózó Józsi, Balázs Ferenc, Gyarmati Zoli, Greksa Zoli, Kakuszi Lajos, Kiri Éva, Berkó Tibi
Középső sor: Balázs Eszter, Illés Erzsébet, Kormos Marika, Németh Erzsike, Nagy Etelka, Szakál Marika, Géczi Etelka, Dózsai Éva, Minorics Erika, Hegedűs Marika, Kormos Marika
Ülő sor: Eiler Évike, Mészáros Angéla, Rozsnyai Marika, Szatmári Szilvi, Galgóczi Attila, Horváth Zoltánné Auschnitt Mónika, Balogh Andrea, Balogh Erzsike, Saufert Zsuzsi, Zsankó Piroska



Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése