Oldalak

2011. augusztus 9., kedd

Serleg, oklevél, meghívás...



Vasárnap volt a kézimunka kiállításának zárása Topolyán. Mivel aznap Bajsán a borász-találkozó is volt mindkét helyen megjelent kis csapatunk. Örülök, hogy Rozika barátnőm mellett Anci és Márti is megcsodálhatta ezt a nagyszerű rendezvényt.
Rozikát és engem meghívtak szeptemberben Kishegyesre a Kátai-tanyán tartandó kézműves táborba előadónak. Azt hiszem ez nagy megtiszteltetés nekünk!


Névre szóló oklevelet kaptunk


A képek magukért beszélnek!








Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

4 megjegyzés:

  1. A gyönyörű munkáitokért megérdemeltétek a szép díjakat, az elismerést. Szívből gratulálok én is. A meghívás előadónak nagy megtiszteltetés, biztosan sokat tanulnak majd tőletek a táborban.
    Böbe, látogassál el hozzám, vár egy meglepi, nagyon szeretném, ha elfogadnád a felkérést gyermekkori ízek felidézésére.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a szép szavakat!
    Már Marika oldala is invitált a gyerekkori ízek felidézésére. Megtettem, felírtam, ami nekem legemlékezetesebb. Gondolkodom! Még biztos jut eszembe más is és Nálad is írok majd a régi ízekről.
    A visszaszámlálás elkezdődött már az új tanév kezdete előtt? Izgalmas minden tanév kezdés! Én ilyenkor már tűzben-lázban voltam!!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm. De, jó lenne nekem is elmenni a blogtalálkozóra, de ez most nem jön össze, pedig van néhány dolog amit megkérdeznék Tőletek. Érezzétek jól magatokat!

    VálaszTörlés