Oldalak

2012. február 10., péntek

Angol papírra varrás

Piros-fehér-kék korszakom élem most, legalábbis ennél a technikánál. Nagyon szeretem varrni, mert a variálási lehetőség számtalan. Mindig is szerettem volna kipróbálni a "kockákat", most rászántam az időt és nem bántam meg, mert jól néz ki. Kedvencem ez az apró piros mintás anyag, csak sajnos alig van már belőle.



Két párnahuzat készült belőle, ez most a mi hálónkba!Az alap minikordbársony. 
Zolikámnak nagyon tetszik! Másnak is?



Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

3 megjegyzés:

  1. Éppen az jutott eszembe, hogy ezek a norvég zászló színei....
    Szépek.

    VálaszTörlés
  2. Az a jó, hogy nem csak a heti blokkot varrjuk meg, hanem más is az eszünkbe jut, nem igaz? Én is nagyon szeretem ezt a három színt együtt, bár most mással próbálkozom.

    VálaszTörlés